nattöppet

den nattlige bloggaren skriver igen. återigen, dag 2 av 5, sitter jag här efter ett halvtimmeslångt gympass och pustar ut innan jag åter fattar ratten i ett sista desperat ryck för att undanröja efternattens sista måsten. Och, som så många nätter tidigare så har även dagens ensliga strapatser resulterat i funderingar och tankar åt alla håll och kanter. Hur ska man göra då? När ska man göra det? Var ska jag vara? Varför si och varför så? Och ingen av frågorna ligger ens i närheten av det jag sysslar med under tankarnas fortlöpande. Framtiden.

När är det dags att inse att den kravlösa ungdomen övergår i den stagnerande, arbetsföra vuxenheten? Inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0