hippt eller medelsvensson

Jag sällar mig till hyllningskören bakom jens lipidus - snabba cash som så många andra. Aldrig har man väl tittat snett på så många videobutiker och backslicks som nu? Kvällen avnjöts till en saftig stek på söder, tuggandes gamla minnen i trevligt sällskap. Tiden då man var Syte med sina nära och kära blossade upp och man insåg hur snabbt tiden ändå går.
7 dagar till det att körkortets provotid är utgången. Om 3 månader är det 4 år inryck. Hur gammal börjar man bli? Som tur är går tiden lika fort för alla (förutom Per Gessles hy).

Liten tanke bara. Följande finns att läsa på Snabba Cashs omslag:


"En kanonbok... den mest spännande och intressantaste bok jag läst på hela hösten...man kan inte få mer än en femma" (Gomorron Sverige, SVT)


Var det jag eller den kvasiradikala prettojournalisten som missade svenskaundervisningen?



Lapidus - Spårö - Friday Night Lights - Dexter - Stockholm - 201an, stationshus och Lidingötåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0