Hundpasset

Dryga två timmar till arbets"dagens" slut. Därefter välbehövlig sömn och förhoppningsvis lite fotboll innan det är dags igen. Att jobba natt är tungt. Att vara väktare känns outvecklande. Vad gör man här?

Svaret oavsett jobb: pengar.

Veckan som kommer: örebro, öl, öl, grill, öl. Man kanske hinner med en och annan fika och lite gym?

Smaken av Portugals bortglömda skatt: Super Bock börjar tyna bort i minnet. Den underbara veckan på Europas västra strand kändes avlägsen i våras och nu springer tiden iväg. Varför kan man inte spola tillbaka tiden? Sommaren springer ifrån mig utan att jag hinner blinka.

Att se fram emot:

1. Fredagsgrill hos Hübel (hela helgen dessutom!)
2. Skaftö/Spårö/Styrsö-Reunion 18e augusti!
3. Hälsa på min andra hemstad.
4. Sista arbetspasset 14e augusti
5. Münchenavfärd
6. Släktdag på Spårö? 
7. Transformers
8. Die hard 4.0
9. Ocean's 13
10. Sömn!

Mer eller mindre utan inbördes ordning väntar jag på avsnitt ur följande serier: Kyle XY, Friday Night Lights, Dexter, Desperate Housewives. Ska börja kolla Heroes i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0