Drivs av vad?

Hemma i Sverige får jag aldrig ett sug efter fil och müsli. Här nere kan jag hälla i mig mängder av den billiga kefir-kopian. Det finns ingen botten. Vad är det som driver begäret? Är det vetskapen om att det är nästan som hemma eller bara ännu en period?

L Å T E N är numer identifierad och nästan sönderlyssnad. Tyvärr har det öppnats en avgrund i min annars så underbara tillvaro. Ett stort svart hål. Ångestladdad måste jag imorgon åka till reaktoromgivningen UTAN min mp3-spelare eftersom mina epa-hörlurar idag tackade för sig.


-----Tips---
wir sind helden - denkmal
silbermond - das beste
plain white t's - friends don't...
nena, olli & remmler - kann nix dafür
alex c - du hast den schönsten...
paramore - miracle
snow patrol - chasing cars
hit the lights - bodybag
----------

>MISCHUNG<


(fd) Mårten - Jag i portugalbuske - Sytekursen - Stilar i Skavsta

Kommentarer
Postat av: Mårten

Bildtexten är svårförstådd för den första bilden.

2007-11-21 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0