House on haunted hill

Nu börjar underliga saker hända.

Tisdag morgon. Carl Johan går, trött som ett jag vet inte vad, från duschen mot sitt rum för att snabbt svida om och hinna en mensa innan irritationsmomentet: Professor Höhn. Den berömde Lippen har dock andra planer och stannar sjusovaren för att fråga ut honom en en röd bunke. Ber om betänketid för att inte sinka dagsplaneringen, trots att jag vet att det antagligen är seniltanten eller der Dresdner som lekt med B-U-N-K-E-N. Eller?

I morse är även min färskost borta! Spårlöst. Kan vi ha spöken i huset eller har jag en hämndlysten Lipp i hasorna?

--

Förövrigt är tyska lab-assistenter kanske inte världens bästa självförtroende-boostar. När jag och (kommer inte ihåg hennes namn) såklart satt kvar sist av alla med CAD-übungen tog assistenterna var sin stol och satte sig bakom och skrattade åt oss. Det gick så mycket bättre då.

--

Härliga tyskar. Idag är sista anmälningsdag till maskintentor. Tänk om någon sagt det till mig på annat sätt än genvägar via erasmus/svensk-kollegor. Kanske är jag som är lost, men tyskar...

Kommentarer
Postat av: Calle

Håll dig borta från lägenheten säger ja! Lippen kommer knäcka dig innan du hunnit hem till svedala annars

2007-11-28 @ 15:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0