Game over Kekke

Hur kändes det? När doktorn kom in och slängde dossiern på bordet?

Fullt ös medvetslös skulle man kunna tro är orsaken till att hjärnan ligger 15 steg efter fötterna. Men inte idag, inte den här veckan, en utekväll lämnar den bara en armlängd bak. Kurshelvetet. Nu får det vara nog, game over. Ring in det nya, ring ut det gamla. Ring klocka ring. Från och med imorgon vet jag vad jag har att rätta mig efter.

Upploppsrakan, via januari, in över mållinjen i mars kommer bli den längsta på länge. Men ack så skönt när det bockas av. Precis som sevärd(!)heterna på to-do-listan. Salzburg (check), Dachau (check), Liechtenstein (oväntad check), Nymphenburg (check). Återstår väl Neuschwansteig, Alperna, Deutsches Museum, Pinakotheken, Nürnberg, Prag, Schweiz, Allianz Arena (8/11), Garmish usw.

Dagens nyhet: nymonterar blad på min magnifika fatpipe wiz rosa... men nu med vitt blad. Kan det gå fel?

bzw = beziehungsweise
erzeugen =producera/frambringa

Hur som skaver. DJ CJ - vad är det som piper. Känn på den ni som kommer ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0