I'm still here

Schemat klart! Finally.

Egentligen saknar jag skaparkraft, men vad gör man inte för bloggandet. Börjar gilla mina kurser nu igen. Eller jag börjar gilla tanken på att jag vet vad jag ska läsa. Underbart!

Söndag är det matchdags. Rosenheim here we come.

Morgondagen bjuder på ledighet. Ledig som jag kommer vara varje fredag (förutom 9/11) fram till 15/4 2008. Thank you, come again. Vad gör man på ledigheten? Tvätta den trånga sektionen, äta, träna, bowla, dansa, äta igen, plugga och kanske... sova.

Kan ingen vänlig själ skicka ner 100 par MAN-kalsonger till mig? Då har jag helt plötsligt en ny trång sektion som bara kräver ett tvättintervall på 3 veckor. Den som känner sig manad kan leta upp adressen till c/o "AKA DJÄVUL" längre ner i bloggen. Själv satsar jag på att slänga in en hög runt förmiddagsfikat.

Snart dags för den årliga julstressen. Hoppas innerligt att det är möjligt att julshoppa godkända klappar här nere. INTE Stockholm City i år. NEJ! Vägrar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0