Intensivitet

Ögonen klipper och önskar att huvudet fick lägga sidan till och långsamt låta tankarna springa iväg mot drömmens värld. Sömn. Underskattat, och ändå ligger man här och bloggar kl 0200. Hur är man funtad egentligen?

Någon gång inom en snar framtid kommer det slå över. Denna gång då jag, Carl Johan aka allt möjligt, inte orkar med mina sena nätter. Snoozar över två skoldagar och kommer tillbaka som en pånyttfödd. Härligt!

Apropå våra älskade tyskar. Hur är en årskurs maskinstudenter funtade när de kastar horder av pappersflyplan i mängdordningen: Luftwaffe-angrepp. De perforerade väggarna var likt ett sönderbombat flygfält fulla med fastkilade vrak. Förklaringen? Svaret är så uppenbart att jag inte vill genera er med att berätta det självklara.

Och. Precis som vanligt kom inte den fulländade över 100p i bowling idag heller. Tur att det serverades TexMex-ät-för-mycket-buffé och öl. Bra initiativ!

Helgerna är långa. Mycket kaffe, fest och slötid. Men inte nu på söndag, akta er i skytteligan Lumberjacks!


Synd att bloggen blev upphackad nu också... Fortsätt (eller börja) kommentera. Lika skoj varje gång och snart ska jag lyckas ställa om kommentar-textfärgen till anti-vit.


Kommentarer
Postat av: fashi

haha, jag vet faksit inte vewm det var :/

2007-10-27 @ 10:23:17
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0