Ny upplevelser och gamla later

Har ni hört talas om ett kalas där hela gästlistan traskar och/eller hoppar runt med ett varsitt par hörlurar? Kopfhörerparty. Är det ett tyskt påhitt, eller är det jag som ligger efter i utvecklingen? Skulle man få tillbaka sitt pantinlämnade bankomatkort eller inte. Hur hade man gjort om det skitit sig? Inte för att det ens var en allvarlig tanke som flög förbi, men tänk om det någongång skulle hända. München utan pengar! Hur?

Såg just att min enda godkända innebandyprestation i söndags (målet med 2 kvar) inte har registrerats på mig. WTF!?! Aldrig får man vara riktigt glad. Förövrigt så måste jag varit definitionen av juniorspelare personifierad. Inte ett sådant såkallat underbarn, utan den kategorin som sållas bort i 14-15 årsåldern.

Sovdags!



PS. Moneybrother spelade på Kh-partyt. Men inte sin egen musik utan sin iPod-lista. Nytänkande och intressant upplevelse. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0