Arla

Tidigaste morgonen hittils! Strax ska jag traska ner i tunnelbanan och åka vidare ner mot Hauptbahnhof för att där. på något sätt, hitta tåget mot Ingolstadt. Bavaria Open går av stapeln idag och jag ska träffa mina nya (?!) lagkamrater. Har själv legat och funderat på vilken klass de kan tänkas hålla och jag har absolut ingen aning!

Gårdagen bjöd på mycket promenad, halvmycket öl och första, enda och sista pizzan på den italienska restauranten med 17 hovmästare, en ostmaskin och järndelar i maten. Det börjar märkas att Oktober fest kickar igång idag. När man möter fulla svenskar på toaletten till ett biergarten mitt i en park så är världen liten. Har ni hört den där: "Ring imorrn så ses vi"? Brukar väl ligga sådär mycket vikt i ett sånt uttalande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0