Oroligheter

Sov oroligt. Frös oregelbundet och drömde att mina läppar svullnade upp till något i bananstorlek, men vaknade upp i samma skick som jag somnade, och tur är väl det.

Det har börjat växa fram en lista över personer som irriterar mig extra de senaste dagarna. Simon Bank bland annat. Okunnig, dryg och besserwissrig fotbolls"expert" som egentligen inte har en aning, men får betalt för att köpa brylkräm och fläka ut sig i diverse bilagor.

Övriga på listan orkar jag nog egentligen motivera, men jag kan ju göra ett tappert försök.


Nile-Eric Johansson - för att han helt enkelt måste vara dum, om inte annat ser han dum ut.

Per Johansson - Inte för sitt spel utan för sin totala avsaknad av mediaträning (se klipp på fantv/diftv)


Nu orkar jag inte vara bitter längre. Sök på bloggen så kan ni säkerligen snickra ihop min topp 100.

Viel Spass

Kommentarer
Postat av: Onkel

Kul det där, men vem fan är Nile-Eric Johansson?

2008-04-16 @ 08:49:18
Postat av: CJ

nils-erics elake bror=)

2008-04-16 @ 12:37:08
Postat av: calle

blev lite orolig där ett ta när du inte va online varken på msn el skype, sen kom ja på att du ju farit norrut! Ha de gott däruppe

2008-04-17 @ 17:49:37
URL: http://abologna.blogg.se
Postat av: Karin =)

saknar!!

2008-04-21 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0