Zürich

Efter några dagars frånvaro pga av att bloggsidan ska byta nån rutin så kommer jag till skott först nu. Sista kvällen i Zürich, efter mellanlandning i Geneve igår, bjuder på nåt Uncle-Bens-liknande och tågplanering inför Prag imorrn.

Dagarna i Grenoble var näst intill perfekta om det inte varit för att mr Rookie åkt snowboard utan solkräm. Uppvaknandet i söndags efter Lördagens åkning och helgens fest blev allt annat än angenäm. Uppsvullen likt en vattenballong och sårskorpor som efter en eldssvåda vinglade jag runt och tyckte synd om mig själv och än idag, 4 dagar senare, sitter resultatet kvar och jag längtar till jag kan gapa utan att hela ansiktet rör sig.


Klättrade och gick  till ett utsiktstorn på 900 m.ö.h idag. Ganska stolta. Så vi belönades med Bratwurst, Öl och Starbucks.

Praktiskt med kontakter förövrigt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du kan skoja med dig själv! Hoppas skorpan försvinner snart och att det känns bättre!
Kram
mamma

2008-04-03 @ 08:41:45
Postat av: Emma

idag var jag 2196 moh. det du!

2008-04-04 @ 18:14:45
Postat av: CJ

^Jag var 2800 moh förra lördan... eat me

2008-04-05 @ 18:32:21
URL: http://diddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0