framtiden

Sitter och multitaskar bäst jag kan. Pluggar Unternehmensführung und -planung, hjälper Andrea med datorn, chattar, dricker kaffe och lyssnar på tysk pluggmusik. Ni vet, eller ja nån säkert, lugna låtar. Vanligtvis pluggar jag till hetstrance eller indie, men de tyska tenta-perioderna kräver ett mer avkopplande inslag.

Imorgon blir det mer plugg och kontraktsskrivande, fredag tenta och klf-utbildning.

Förövrigt så känns det som jag skiter i OS. Fullständigt. Kanske får tid att ändra åsikt när spektaklet drar igång i det smogtäta Beijing. Liten lycka upplevde jag i alla fall idag när jag fick höra om nyheten att damfotbollslandslaget förlorat mot Kina. Skönt.

Min OS-prognos

Guld: 0
Silver: 2
Brons: 2

Vem eller vilka som tar vad vet jag inte. Damfotbollen blir det i alla fall inte.

Gissning? Troligtvis kammar Alshammar hem ett Silver... som vanligt. Nystrand klarar inte av favorittrycket och hamnar på en hedrande 3e plats efter att blivit omspurtad av två anabola- och självförtroendepumpade amerikaner. De övriga två medaljerna kan ju komma i kanot, längd med klüft eller nån meningslös sport som bara får uppmärksamhet under OS. Kast med liten grek eller motsvarande.

Är förövrigt lämnad åt mitt eget öde i Nisses tvåa när han tyckte det va roligare att umgås med sin respektive. Go figure.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lagerbäck är bara timmar ifrån och skriva på för djurgården, bara två detaljer i kontraktet som skall förhandlas sen skriver han på - Daniel Andersson och Anders Svensson



för övrigt så kommer förre damlandslagstränaren, Domansky-Lyfors eller vad hon nu heter att ta rollen som assisterande, djurgården visar återigen att man är den ledande klubben i Sverige - Jämställdhet är viktigt, fråga bosse!

2008-08-08 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0