Anklagande

del 3/7 avklarad och den var precis som man kunde gissat att den skulle vara. Rapa upp alla möjliga konstiga och meningslösa listor man råkat lära sig eller fick lust att fylla i. Delvis utsuddade tabeller och diagramaxlar. Men man borde väl ha klarat den huh?!

Fick påhälsning av en ilsken frau lipp igår morse. Tydligen har Hausmeister sett eller listat ut att jag slängt mina sopor i fel tunna. Sitter han nattvakt mot sopstationen eller har han helt sonika knutit upp mina påsar och dragit slutsatsen att Willys havregryn (tom påse) måste tillhöra svensken hos biet på våning två. Svenskjäveln!

De har nog inte hört: en gång är ingen gång...

Fick förövrigt kontraktet tillbaka påskrivet idag så nu är bollen halvvägs nerför berget och accelererar. Innan ni vet ordet av har jag plitat ner de sista raderna om Lippen. Detta vithåriga, skinbyxeförsedda monster som troligtvis maniskt kommer gnugga varje centimeter av rummet när svensken has left the buildning.

off we go...

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det blir bra när gubben slipper denna elaka tant!

2008-02-09 @ 11:50:09
Postat av: QM

när får vi se en bild på draken?

2008-02-09 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0