Annalkande fredag

Imorgon är det fredag, dag 5/7 i tentaalmanackan och för att fira Frida och Fritjof riktigt ordentligt blir det bluddertenta numero quattro (säkert fel skrivet).

Ni som desutommed största sannolikhet undrar vad carl johan gör just nu så kan jag berätta att jag

1. skriver blogg (högoddsare eller hur)
2. dricker kaffe
3. lyssnar på Plain White T's (i en mediaspelare som stödjer piratkopierade filer)
4. väntar på att MUF-häftet* ska torka från mitt nyutspillda kaffe (japp idag igen!)
5. gnuggar ögonen och funderar över lunchalternativ

att jag dessutom vaknade med ett leende på läpparna kan ju inte göra dagen sämre... Vad jag drömde? Egal. Kan bli en bra dag.

*för er som tror att jag sitter och plöjer politisk propaganda så kan jag lugna er med att MUF står för Methoden der Unternehmensführung oh direktöversatt betyder något i stil med: metoder för företagsledning.

Kommentarer
Postat av: Calle

låter som du är lika kreativ som jag för tillfället.. enda skillnaden är kanske musiken, här är det foo fighters.. o vatten istf kaffe

2008-02-17 @ 12:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0