Betvingat besten

planera - analysera - välj alternativ -realisera - utvärdera -om och om igen. Ni vet väl att alla processer är som sånna ekorrhjul. Det spelar ingen roll hur mycket ni springer, ni är ändå bara ett gäng ekorrar med en bunt checklistor. Här har ni dagens:

3-1 Heidelberg
5-1 Ludwigshafen

Så himla roligt att jag börjat skjuta som en kratta. Bollahelvetena vägrar ju sitta i maskorna. Varför ska jag alltid vänta till andra matchens slutminuter? Alltid! Får nog ta och köra en liten FMEA på mitt skott.

Imorgon är det tillbaks till verkligheten. I mars blir det kval till Bundesliga! Känn på den.

--
>>Tittade tillbaka till bloggens start (inför förra årets allsvenska)>>

I've never know whether it's good to be alternative or not. well, if it means not being slave to the commercial pressures of the multinationals and still surviving, then surely it's good. If it means being a bit amateur, a crappy copy then i'd say it was bad

>>Tydde jag från min vita t-shirt med gubben och har noll och ingenting med allsvenskan att göra. Shaaban måste var alternativ. Spelare i DIF och Bajen och Norra-stå-frekventerare i unga år. Fingertoppskänsla.>>

Kommentarer
Postat av: s

applaus applaus

2008-02-11 @ 00:22:09
Postat av: mamma

Roligt att veta vad du gjort i helgen!

2008-02-11 @ 08:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0