Hinweise

" Bei Aufgaben, die eine kurze Berechnung enthalten, wird der Rechenweg

nicht gewertet, sondern nur das korrekte Endergebnis. " = På uppgifterna med en kort beräkning är det svaret och inte uppställningen som räknas.

Snart bär det av ut till avgrunden för att avnjuta en dag i konstruktionsmaterialens tecken. Utan räknevägar och enbart svar. Here we come!

Hörde för övrigt ett mumlande utan för dörren när jag duschade: "Hur kan man duscha så länge?!". Om 7min klassificeras som länge får jag väl börja skrubba fötterna och lukta illa istället då. Jag ska inom en snar framtid försöka få ett snapshot alt. en film på the monster in action.

Ps Gillar tyskarnas policy om fusk (belönas med ett U = 5.0). Ingen avstängning eller andra reprimander, bara ett U och 2 försök kvar. Det borde ju logiskt leda till att om man absolut inte har någon chans att klara sin tenta ska man fuska. För vad är det värsta som kan hända?


Kommentarer
Postat av: mamma

Första gången jag håller med Lippen - du duschar alldeles för länge. 7 minuter är åtminstone 4 min för länge - så himla smutsig är du väl inte!!!! Du tvättar ju dig minst 3 gånger om dagen, väl!! Lippen, jag förstår Dig!!

2008-02-19 @ 10:38:30
Postat av: steff

vielleicht bist du beim duschen eingeschlafen und es waren 700 statt 7 minuten. das ist schon lange glaub ich. oh ja, mehr als 11 stunden! stell dir mal vor, 11 stunden dauerduschen. das ist auch nicht mehr richtig gemütlich.

2008-02-19 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0