"Sevensleeper"

Svenglish. Lyckades pallra mig ur sängen halv 11 idag och har nu varit så duktig att jag installerat ordboken och slagit upp den groteskt långa lista av wirtschafts-ord jag plitade ner igår. Tänkte inte skriva så mycket om München nu för det har inte hänt speciellt mycket sen jag kom. EG såg ut som vanligt och "Det" har itne gjort något speciellt.

Tänkte betygsätta filmer jag sett på sistone. Den som orkar läsa, läser. Den som inte gör det kan dra något gammalt över sig och hoppas att jag får inspiration till nästa gång (bilder är förövrigt uppe t.o.m juldagen).

5C
The Notebook [Se]

4C
Underbar och älskad av alla [Rolig och dumt svensk]
Shoot Em Up [Skön och påfallande lik Crank]
Tjenare Kungen [Två svenska 4or, när hände det senast]

3C
The Lookout [Blev påmind om Disturbia, Memento och The Score, kanske bara jag]
Resident Evil 3: Evil Extinction [Hemska pest]
Splash [Den var väl gullig]
Surf's Up [Som all andra animerade]
Supersugen [Dum, men rolig emellanåt]
Mr Woodcock [Ganska meningslös]

2C
American Pie 6 : Beta house [Öl, sprit och sex]
I am Legend [Postapocalyptisk action á la Resident Evil/Dawn of the Dead]
Behind the Mask ["Skräck" i ny tappning] 
Parfymen [Fick se den i 4 omgångar för att bli klar]

1C
The Hulk [Pinsam]
--
Arn får vänta på piratreleasen.
--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0