Skräckupplevelse

Knack Knack.

Idag var ho faktiskt trevlig och pratade med sin flyende svensk! Otroligt. Kanske var för att hon ville ha nåt i sin lagringsgarderob som står inne på mitt rum. In kom hon traskandes med sina... läderbyxor!!! Jag som tyckte det var läskigt nog att se dom ligga på stolen i hallen. Nu har jag sett dom in action.

Knock Knock.
Who's there?
The interrupting Cow
...Mu!

Nästan i klass med den röda kepsen.

I övrigt så blev det inte mycket till plugg igår, men desto mer idag. Nyheten om att "den jobbiga tyskan" flyttat från mitt framtida boende var ju helt klart glädjande:)! Hoppas bara herr Stress kan skicka kontrakten nu.


Kommentarer
Postat av: st

lycka till idag o imorrn

2008-01-31 @ 10:58:28
URL: http://stefanieundpaul.blogg.se
Postat av: mamma

Du måste bara fota Lippen i hennes läderbyxor. Detta foto blir ett minne för livet - nu när du kommer att flytta. Du kanske kommer att sakna Lippen.
Kram från mamsen

2008-01-31 @ 11:09:30
Postat av: mamsen

Jag håller tummarna för dig - du är bäst tänk på det!

2008-01-31 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0