Singin in the rain

...inte riktigt men nästan.

T-14 Days

12:07: för 6min sen lyfte jag om 2 veckor. nu är det enbart 13 dagar, 23 tmmar och 53 min kvar.

back to marketing

19:53: Börjar närma sig första två tentorna. Snart bara 5 kvar och snart hemfärd. Det känns som igår jag satt i taxin från flygplatsen den 17e september. Som igår jag plingade på hos den ökända Lippen och som idag jag tog de första stapplande stegen på Arndtstrasse.




Utflykt till Andechs - Jens Lekman - Februaripicnic i EG - Kaffesugna svenskar på väg till Stehcafe

Kommentarer
Postat av: Anders (inte Svensson)

Mitt i denna nostalgitripp - du glömmer väl inte att gratulera allas vår Lasse Lagerbäck på hans födelsedag imorgon?

2008-07-15 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0