en jävla massa roliga...

  • skulle hungern ha ett ansikte skulle det vara jag (nej inte barnen i afrika just nu, för jag är eländig och det är min blogg) och imorgon vid samma tid spelar jag förhoppningsvis innebandy och tycker det var gott att svulla spagetti och köttfärsås till middag.

  • är jag ensam om att tro att det ÄNTLIGEN är dags för Lars Lagerbäck att tappa sin lyckokrona och bevisa det jag hela tiden trott. Nämligen att han är sämst. tänk er bara premiärelvan! TÄNK ER!

  • isaksson
    NILSSON-HANSSON-mellberg-ALEXANDERSSON
    LJUNGBERG-LINDEROTH-SVENSSON-wilhelmsson
    zlatan-henke

  • motivering? Nilsson = högerback, Majstorovic >> Hansson, Alexandersson/Ljungberg/Linderoth = skadade, Svensson kan jag acceptera som defensiv.

  •  Husfesten blev så bra som vi inte vågat hoppas. 598 öl var slut när vi stängde baren och kameran fulladdad med glada människor.

  • next up: midsommar



Kommentarer
Postat av: Peter

598 öl? Nicht schlecht! Wieviele waren denn da?
20 Leute? Das hiesse 30 Bier pro Person..ja,ja, die Schweden! :)

2008-06-03 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0