Somliga har tur, andra är helt enkelt bara så bra

Grekland måste varit det sämsta och tråkigaste fotbollslag jag någonsin sett spela och det som skrämmer mig är att de vann hela förra EM på att spela just som igår. Förstöra fotbollen. Förra Em hade de tur i 6 matcher och lyckades med sina 1-2 kontringar/långbollar per match. Och det räckte. Igår såg det ut att gå åt samma håll, då vår käre förbundskapten återigen försöker leka Rehagel och förstöra lagets chanser med att spela Sidled och halvfjollan "Alex". Men som vanligt har det aset tur och Zlatan visar sig från sin bästa sida och alla glömmer att vi borde vunnit med 5,6-0 om bara spelarmaterialet varit det rätta. hade jag varit Kim Källström hade jag väl förmodligen suttit inburad för ett köttigt mord eller liknande.

Nog om det. Välförtjänt vinst för Sverige och för fotbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0