Back in town

Nytt rekord med 6 kommentarer på ett inlägg. Stort att man kan glädja sig åt det lilla i en tid då allt annat är så bra. Hemkommen från ett kylslaget Oslo, där fästningen och halva (?!) Holmenkollen hanns med tillsammans med en packe film. Underskattat att ligga o ta det lugnt på soffan ibland (speciellt när fingrar och tår ramlar av i kylan) och framförallt fruktansvärt mysigt.

Mitt första besök i Oslo (eller? kommer inte ihåg om jag varit där när jag var "så" liten) blev helt klart det bästa. När kommer du hit?

Play-Off match 1: 12/13 April Ingolstadt
Play-Off match 2: 19 April Grimma
(Play-Off match 3: 20 April Grimma)

Då ska moi visa att han faktiskt kan spela innebandy.

Synd med Sverige-krocken. Så vi får se hur match 1 går. Spännande med en tysk landslagsman. har lust att trycka han in i ribbstolen.

Kommentarer
Postat av: kariiin

Snart kommer jag ju! eller snart...men sen =) hihi

Saknar dig =(

2008-03-21 @ 14:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0