Lyckad lördag

0500: Pling!

Upp och pula, ladda, äta inför dagens skidäventyr. Upptäcker till min stora besvikelse att de lånade skidbyxorna är för små (så går det om man inte kollar sånt innan). Klivandes fram och tillbaka över tre fulla tyskar som någon vänligt nog placerat i hallen framför toadörren. Efter att tre gånger fått återvända in genom ytterdörren för att hämta glömda ting i följande ordning: mössa, vantar och pass så har den ena av de tre knytena på golvet mage att fråga mig när jag ska släcka. Kasta sten i glashus...

Väl framme på möteplatsen upptäcks: glömt föremål nr 4 => bankomatkortet. En aningen panikartad insikt utmynnade i att jag lugnar mig själv med att jag kan ju betala med kort om jag inte har kontanter. Förhoppningsvis var den logiska målkonflikten orsakad av för tidig uppstigning. I annat fall kan ni börja oroa er stark för min psykiska hälsa.

2h buss - Wildschönau (0900)- regn/storm - 3h buss - snöstorm - München (1200)

Inga skidor alltså!

Kvällen är glömd.

Kommentarer
Postat av: Pa

Hoppas du vaknat upp ur dimman så du fixar sista tentan.

PA

2008-03-03 @ 18:10:43
Postat av: mams

Du kommer fixa sista tentan för jag håller tummarna, gubben min!
Mamma

2008-03-03 @ 19:38:46
Postat av: Calle

Verkar vart lite oflyt i lördags helt klart, men du är väl inte den som går o blir bitter.. varför ville du inte ha dom orangea byxorna som du hade förra gången?

2008-03-03 @ 22:36:45
URL: http://abologna.blogg.se
Postat av: murdock

syyyyyyyyyteeeee..

2008-03-04 @ 20:39:11
Postat av: CJ

Murdock!! vaad gööör duu=)

2008-03-05 @ 00:04:41
URL: http://diddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0