Sick in Munich

Det var tillochmed så att man drog sig för att svälja när jag slog upp ögonen strax efter tolv idag vid lunchtid. Förkylningen kommer helt klart olägligt såhär dagarna innan avfärd till Lyon och Grenoble. Hoppas innerligt att jag tillfrisknar någotsånär så man får någon bräddag i benen. Annars blir det väl det gamla vanliga. Öl, C-vitaminbrus och Football manager. Eller har jag fel ;)

Monaco heter Monaco och München heter Monaco fast med lite olika tillägg (Italienska).

Återkommer väl när jag placerat mig i horisontalt läge igen.

Kommentarer
Postat av: Calle

du åker väl skidor? termos i venedig låter ju toppenmysigt

2008-03-25 @ 16:50:14
URL: http://abologna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0