Strandnära

Vilket tips! Utegym vid Isar inom 10 minuters jogging från min dörr. Kan det bli bättre i Münchens gassande sol?

Ibland önskar jag att folk kunde tänka efter före. Åtminstone när man gjort fel flera gånger innan (?!) eller hur förklarar man Siggi Jonsons kontinuerliga hjärnsläpp att låta B-brassen (nu var jag snäll, han bör klassas med lägre värderad bokstav) Enrico får spela match efter match. Långsam, osäker, oteknisk, vek, valpig med ett dåligt skott. Snälla bullen hjälp mig!

Vad tur är för Djurgården spelar Síggí i en något högre liga än vår käre förbundskapten vars hjärnsläpp inte kan beskrivas med en funktion eftersom hjärna saknas. Jag gör därför då som halva svenska mediedrevet och publicerar nu min 22-manna-trupp till EM. Truppen jag VILL se och inte tror jag kommer få se.


Målvakter

Andreas Isaksson
Rami Shaaban
Markus Sahlman

Backar
Fredrik Stoor
Fredrik Stenman
Olof Mellberg
Daniel Majstorovic
Peter Larsson
Mikael Nilsson
Petter Hansson

Mittfältare
Christian Wilhelmsson
Fredrik Ljungberg
Sebastian Larsson
Rasmus Lindgren
Kim Källström
Ola Toivonen
Tobias Linderoth
Louay Chanko

Anfallare
Zlatan Ibrahimovic
Marcus Berg
Markus Rosenberg
Johan Elmander

Reserver på "hemmaplan"
Markus Allbäck
Samuel Holmén
Ola Toivonen
Henok Goitom
Mattias Concha
Behrang Safari
Eddie Gustafsson
Daniel Nannskog
Matthias Bjärsmyr
Petter Andersson


Trevlig läsning. Nu ska jag in och deppa i duschen för att någon slängt min Allsvenska guide.


Kommentarer
Postat av: mamma

Men var är Anders Svensson?

2008-05-09 @ 06:57:00
Postat av: Calle

& Daniel Andersson?

2008-05-09 @ 07:51:45
URL: http://abologna.blogg.se
Postat av: CJ

svär inte!!!!

2008-05-09 @ 08:55:25
Postat av: torvald

Bara att dra på speedosarna, smörja in sig i olja och dra dit...

2008-05-09 @ 17:20:08
Postat av: flickvännen...

SPORTNÖRD!!!! ;)

2008-05-10 @ 15:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0