Genom ett regnigt europa

Riktigt så illa var inte vädret nere i min f.d hemstad. Eller inte alls egentligen, men tillräckligt för att jag ska sitta här med hosta och snuva.

har en grov sovmorgon idag (börjar kl 1715) och försöker hitta anledningar till att inte åka till skolan och göra något vettigt med livet. Nu regnar det så jag känner att jag gör rätt i att hänga i soffan och leka struts.

hade tänkt smacka upp en lista och så får det nog bli. Topp den här gången.

1. Arndtstrasse 2 - trots idiot till hyresvärd och en allmänt skabbig trappuppgång så kändes det som att komma hem
2. Multi Kulti - man vet vad man får. Och det i mängder!
3. "Formstarka Djurgården" - ibland räcker små kommentarer för att man ska sluta oroa sig. Hoppas Helsingborg tar guldet.
4. 42"
5. König Ludwig Weissbier - glas nr 20



tv - min vägg - hallen - multi kulti

Kommentarer
Postat av: PA

Ååååhhh vilken fin tv, 42" eller??

2008-10-01 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0