2 veckor.

Det har nu gått två veckor sen jag stapplade ut i arbetslivet och första helgen utan något att göra (förra blev det flytt) är jag tillbaka i Linköping på den bekanta Hjälmsätersgatan.

vad säger ni om lördagsmiddagen: förrätt: Bruschetta, huvudrätt: fläskfilé, potatisklyftor, sallad, tzatziki, efterrätten tar vi efter ett besök på stadsfestivalen och en spelning av the ark. det blir fruktcoctail med mörkchoklad.

att dricka: kwak i kwakglas. känn på den.

*Igår fredag slutförde jag min internationella övergång från PSV Wikinger München till Lidingö IBF. Jag finns listad på Unihockey Portal så allt borde vara IN ORDNUNG!. Nu ska jag ta tag i min "innebandykarriär" på allvar (host).

*På onsdag ska jag träffa "kund". scary. men kul att komma igång på riktigt.

*Idag hittade jag min orange bankdosa som jag letade efter som en tok i vintras. den låg i fickan på mina svarta mjukisbyxor som låg i en banankartong i emmas förråd i Linköping. Bra val att lägga den på. Bra CJ.

...Gry Forsell ser konstant gravid ut. eller så är jag bara van att se henne gravid. hum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0