Kommer ihåg senast

...då satt jag på en(en av få besökta) föreläsning i, håll i er, Ringvorlesung: Mitarbeiterorientierte Unternehmensführung 2 och streamade Dif-Lsk och mådde dåligt. Den numer flyktade Ottesen rumlade in bollen i 88e och blåränderna kom undan med ett nödrop. Det var början på raset.

Sedan dess har inte bara Sverige skämt ut oss och förstört mitt intresse för landslagsfotboll de närmsta två åren, utan Djurgården har tagit strålande två (TVÅ!) poäng på 9(!) matcher. Inte illa pinkat av en islänning och hans tjångagäng. Men djurgården är ju djurgården och vad vore väl inte ett supporterliv utan stunder av illamående.

Inne på sista dödsrycketn. Imorgon kommer jag må dåligt i 30min innan det är dags att mata (med betoning på just MATA) in Projektmanagement på knappa 24h. Må dåligt undrar ni? Ja man kan väl inte göra annat än just det om man sitter på en muntlig tenta och inser att man inte kan svara på en fråga. Spånbildning, slipning, fräsning och gängning. Där har ni ett highlightutdrag från Fertigungstechnologien. Det enda som är roligt nog är att räkna bokstäver i tyskarnas oändliga ordsammanfogningar.

Förövrigt så har Arndtstrasse 2 3OG i dagsläget två problem:

1. Det stinker sate från toan (nej jag har dragit dagens kablar). Troligtvis är det duschavloppet som rymmer en döing eller motsvarande.

2. En nyinflyttad tyska i "hallen" som hör till tvilling-wgt på andra sidan densamma. Hon tar för sig minst sagt. Har nog hittat lösningen till kanadickens toapapperproblem. Tada! vi har inte använt 2 rullar på en halv dag. Snålerisnålera. Inte mitt problem så länge rullarna räcker till på söndag.

Kanadensiskan är förövrigt pedant. Lite skönt faktiskt.



Hur f-n kan man dricka Ouzo frivilligt? - Har Pierce Brosnan erövrat Mynken? - Hanna fick uppleva Flauchergrill också - Paraglidarna - Diskussion över en bit kanin

Kommentarer
Postat av: Torvald

Kul idé att summera med lite bilder. Undrar om vi hinner med ett litet bildutbyte innan alla drar? Annars kanske vi får lösa det i Svedala vid tillfälle. Jag vet ett bra ställe vid Fridhemsplan... =)

2008-07-22 @ 09:49:34
URL: http://fram.blogg.se/
Postat av: cj

det fixar vi!..

2008-07-22 @ 10:35:25
Postat av: patrik

det kan bara handla om dagar innan det blir officiellt att Lasse "offensiv" Lagerbäck tar över



hade bara kalmar förlorat lite också hade lyckan varit fulländad, men nu har de ju förhoppningsvis sålt bort sm-guldet och då får ju avelshingsten som snart betäckt hela öland också deppa lite!



Och se så mycket beröm jag fick av Sönke!



ska du med o se en film ikväll??

2008-07-22 @ 19:29:45
Postat av: cj

eeeeeh .. nej

2008-07-22 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0