Grenoble

Så sitter man här nyvaken, nysnuten efter en natt i ett annat land. En natt längre söderut (Vet inte hur mycket söderut Grenoble egentligen ligger, men en bit i alla fall) och en natt utan feberyra, berra och Zorba. Inte för att hon spelar grekisk musik på nätterna (har faktiskt bara hänt en gång) men liksom för så många andra i huset strömmar Leona Lewis - Bleeding Love ur högtalarna och jag kan väl tyvärr inte svära min oskuld på den frågan. Heller.

Tittar jag ut genom fönstret här i Tobbes lilla lya tornar bergen upp sig till höger och vänster. De vitklädda bergen vi med lite tur kan se en klar dag i München och som jag enbart spenderat en dag i sedan min ankomst till Centraleuropa. Tji fick den skidåkningen.

GaHH! Här kom man på värsta avslutningen så lägger blogg.se ner och har inte sparat mina sista rader. Irriterande.


Den 13e April leder jag Ingolstadt till Play-Off-seger och helgen efter väntar kära återseenden i Stockholm inklusive ett efterlängtat besök från Oslo! Snart snart!

Utflyktsdag idag. Dags att konsultera Wiki så man kan mäta sig med fransosen när han kommer hemramlande från finansföreläsning iklädd den obligatoriska I-uniformen. Mycket av den varan efter sommaren?

Kommentarer
Postat av: kariiin

SNART!!! =)

2008-04-01 @ 18:26:22
Postat av: Elin

Är du inte frisk än? :-/

2008-04-02 @ 18:56:31
URL: http://ellikaramelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0