en blåsa

Tänkte bara låta världen veta att jag har en blåsa i kinden. Troligtvis ett resultat av dåligt salladsintag samt att jag har en förmåga att bita mig just där.

För att bidra till debatten om en bättre värld tycker jag att alla som inte vet något kan sluta engagera sig i Gaza-konflikten. Därför lägger jag ner min röst och konstaterar att problemet ändå snart är löst eftersom (oavsett vem som bär skulden) de snart oskadliggjort båda sidor med sitt ihärdiga bombande.

Puss och kram

Tillägg till listan över värdelösa TV-program

Sveriges sämsta bilförare
Martha Stewart
Ellen (CJs anmärkning)
Top model (CJs anmärkning)
Lyxfällan

Shot at Love with Tila Tequila (CJs anmärkning)
Bygglov
Project Runway (CJs anmärkning)
Shear Genius (CJs anmärkning)
Conan O'brien (CJs anmärkning)

Seinfeld (CJs anmärkning)
Battlestar Galactica (CJs anmärkning)
Law & Order (CJs anmärkning)
Days of our Lives
Uutiset

Andra Avenyn
Rachael Ray
Förhäxad
M.A.S.H.
Hemsökta hus

Fresh Prince in Bel Air
Big in Japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0