Sviter efter helgen

Kanske trodde man att konditionen var bortdrucken och hjärncellerna slut. Men icke! Som en jehu skuttade mästerlöparen fram i Rydsspåret och likt en savant på grönbete (nej jag skrev inte fel) gjorde jag i alla fall nästan klart båda dagens lektioner.

Det är mycket man borde i dagsläget. Sola, skaffa jobb, skaffa bostad, ordna efterträdare, umgås, döma, tvätta, städa, diska, handla och festa (har säkert glömt det viktigaste). Hur brukar det sluta?

Som man sår får man skörda om inte alla flingor är i paketet. Förövrigt gjorde jag nästan en Lasse i måndags. Tur för mig att kalsongerna var hela i alla fall. Rave i skogen vore något!


image14 Det kan inte vara lätt när Murkas blir pilsk på Valborg.


Diddan - din chorizo på hemvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0