Fri luft

 Varje gång jag ser det tidningsurklippet nu för tiden poppar en 1.55 lång vithårig tant upp i huvudet.



Ögnade precis igenom de rader som skrivits de senaste dagarna och slogs av min oförmåga att binda samman texten, smycka med bilder och skriva på respektabla tider. Det sistnämnda syndromet är nog direkt orsak till de kosmetiska och grammatiska abren som förekommit och förhoppningsvis leder den makabra upptäckten till omdaningar. Åt det bättre.

Apropå förändringar. Jag längtar till man får klara sig själv igen/bo med någon som inte tror att tyska kylskåp är specialkonstruerade. Tänk er dessutom känslan att ha en tvättmaskin inom respektabelt gångavstånd och sist men inte minst: Ha en frizon där ingen rotar utan tillåtelse! Idag är jag dock inte bitter, men det finns stunder då man förbannar det krig som formade en hel tysk generation till kontrollfreaks.



Ett gott skratt förlänger livet:

http://img520.imageshack.us/img520/97/fb1gc4.png
www.mtv.se/reklamfilmer

 Skulle infoga fler foton, men funktionen ville inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0