Zahlen Bitte!

Nota 1 månad: 18000 kr. Check!

I vilka hål har de försvunnit? I vilken strupe kanske är rätt ord. Kan ju försöka skylla på skolavgifter, träningskort, telefonkostnader, hyra, taxi och kläder. Men resten? Säkerligen 8-9 lök (fulaste uttrycket på länge) på likvida livsmedel och restaurantbesök. Man lever bara en gång var det någon som sa. Tråkigt om man måste leva den gången urfattig på samhällets bakgård. Inte jag alltså, men tänk de som levde lite för mycket.

Missar första föreläsningen på Werkstoffkunde (Konstruktionsmaterial), men vad är väl en kråka på ytterligare ett papper? Certificate of Arrival ska in till Linköping (som jag förövrigt redan varit i kontakt med om kurser X antal gånger. Jag kanske bara letar kurser på TUM för skojs skull?).

Visste ni att TUM är the NO 1 in Deutschland. Ledande av tre elituniversitet. Där steg självförtroendet ungefär några procent.

Första träningen på Kleinfeld igår. Ovan planstorlek, spelupplägg och förbannat glatta skor. Måste ha mitt blad! För den oinsatte är Kleinfeld den planstorlek som används i SIL och lagen ställer upp 3 mot 3. Angående bladet så är min älskade rosa klubba ein bisschen kaputt. Härlig fartupplevelse i 190km/h på väg hem från träningen och blir man törstig dricker man tydligen öl. Varför är jag inte förvånad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan starkt jobbat me 18 lakan på en månad. Klart, pengar är ju en förbrukningsvara. Du verkar fattat

2007-10-19 @ 23:18:46
Postat av: Spjuth

Det är inte du som står för liikviiderna när det gäller intaget av vätskan? :)

2007-10-21 @ 09:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0