Sommartankar

hamnat i lite av en bloggsvacka.. men håll ut mina trogna läsare

först och främst vill jag bara passa på att säga:

STACKARS Viktoria.

... sen kan vi övergå till något roligare. eller nja. två 6-1-matcher gav njutning och ångest. Kul att se Mjällby i superettan trots att det inte är mitt lag. Däremot var 1-6 matchen som dif gjorde mot kff gav mig magont. Är vi tillbaka på ruta 1. igen?

Ryskan slut, två böcker jag ej nämner vid titel utlästa på 3-4 dagar och sommaren rusar mot sitt slut och gör mig svettigt medveten om att tiden i lyan på HSG18A snart är slut. dags att ta sig i kragen

puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Sommartankar?? Påminner mig en smula om en gammal blogg...=)



Hoppas allt är bra med dig!!!

2009-07-20 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0