suckarnas stad

Jag känner att min lite lugnare vår har ökat motivationen och konstruktionsprojektet verkar riktigt skoj! Men det är inte därför vi är här...

Hur tror dansbanden att vi vill se deras reklamfilmer? Scotts, Thorleifs och Larz Kristers ....'Dansband all the way beeeejbi' . SLuta!

Men det är inte därför vi är här...


Har ni sett reklamen för skatorna CC & Lee? Från vilken bonnhåla och tidsepok kommer dom? Årets partyplatta? Skulle inte tro det.
Wikipedia om skata: "Dessutom kan skatan även framföra nasala och uttänjda ljud som 'gräh'"

--
Det var dagens bitterblogg. Återkommer när jag blir irriterad nästa gång
--
Hur ska vi förövrigt märka att det är vår om inte hammarby torskar ännu en bandyfinal? Mitt vårtecken: värmen: man vet aldrig vilken mängd kläder man ska ha på sig. Antingen svettas man cyklandes på väg till skolan eller så kommer man fram i form av fast vatten. Där har du vårtecknet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0