Stuttgart

Över en månad sen jag sist höll i min kära rosa klubba och nu ska jag in i hetluften direkt. Motsvarande Sthlm-Lkpg över en dag för att få spela lite innebandy. Abstinens works in mysterious ways.

Har inte riktigt kollat upp var Stuttgart ligger, men med 100% säkerhet ligger det ditåt (pekar åt väster) mot grodätargränsen. Hört folk som säger att det ska vara "en bra stad", det är det säkert. Jag ska spela innebandy och det finns många "bra", "fina" och "trevliga" städer, alla adjektiv ditplitade av patriotiska ortsbor eller turister, tvungna att till varje pris motivera en dagsutflykt, gjord i syfte att bocka tyska städer från "att göra"-listan.

Väl tillbaka i Mynken är det dags att jobba in morgondagens bakfylla. Kostar att ligga på topp.

Kommentarer
Postat av: calle

mm kostar o ligga på topp, men en del saker är man ju helt enkelt tvungen att göra

2007-12-15 @ 10:40:10
Postat av: mams

Roligt med matcherna, hoppas du gör mål - för då är ju din dag räddad!!!!

2007-12-15 @ 12:47:05
Postat av: CJ

vi ägde.. 3-0, 3-0... ett mål.. men jag spelade ju "bara" back=)

2007-12-16 @ 06:16:46
Postat av: mams

Du är bäst min lilla gubbe!

2007-12-16 @ 11:02:25
Postat av: Lagerbäck

Upp på högerkanten, fintade en tysk och la upp den i vänstra krysset eller? Thatta boy

2007-12-16 @ 18:25:46
Postat av: CJ

bra nära.. tog bollen nere i eget hörn.. fintade två tyskar, drog en tunnel.. fintade vänsterbacken o la den till höger i målet...

2007-12-16 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0