ovanor

Halvvägs in i gegen die wand ligger jag här 31 minuter efter spöktimmens slut och bävar för att påbörja ännu en vecka med kugghjul. Om bara 11 dagar ska det sitta och sen är bollen i rullning och stannar inte för än i mars. Långt borta, men ändå så nära inpå.

Lördagen blev en kväll att minnas.

"Vad gjorde ni i lördags?"
"-kollade namnsdagar i kalendern"

Spanjackfest, mintpulver, Sherry och två håglösa försök att komma in på klubbarna inom gångavstånd från Maxvorstadt. Det genomtänkta beslutet att spotta vakten på ryggen (inte jag) resulterade i att den lilla, blåsta knubbiga saken kom fram till mig (!) och skrek Mother Fucker 15 gånger. För att någon minut senare hämta sin bespottade kompis som utdelade ett slag i magen på undertecknad. Vad gör man?! Tur att det var en liten klen sak med ring i höger öra.

Keinohrhasen i fredags fick mig att nästan lyckas lyssna sönder "Apologize" på två dagar. Snabbaste låt-flugan hittils i så fall. Filmen i övrigt tål att ses om för att greppa alla tungvrickningar.

Tillbaka till framtiden.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-21 @ 01:50:59
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Pa

Hmm, framtidens hopp??!! // Pa

2008-01-21 @ 13:11:28
Postat av: Calle

seriös med att han puckla på dig?! shit, läskigt.. nu är det din skyldighet att vidarebefordra till den riktiga spottaren

2008-01-21 @ 14:29:53
Postat av: mamma

Nu blir jag riktigt orolig! Inget får hända min lilla nussegubbe!

2008-01-23 @ 10:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0