Början på slutet

Efter fadäsen i fredags han  jag klart med ritningen och åkte nyss från Garching med en godkänd sista-uppgift och ett brett leende på läpparna. Till råga på allt (!) så visade jag mig på styva linan och hjälpte min korrekturspartner från att åka dit på Gewindefehler. Jag kan mina gängor. Fråga mig vad som helst!

Helgen blir starten på det kanske intensivaste Tenta-P so far. Eller som icke-Linköpingsstudenter säger: tenta-period (svårt att förkorta för andra tydligen).

Fredag: Teckning, Projektmanagement, Regelungstechnik avslutades med spansk kanin (troligtvis tysk men ändå) på Castro Espanol.

Lördag: Fertigungstechnologien, teckning avslutades med ännu mer teckning och Pasta carbonare a la CJ.

Söndag: Frukost på Myra för att få energi till dagens begivenheter: Fertigungstechnologien och... teckningen:)

Måndag: Redovisning. Godkänd!



Min berömda maskinteckning - Ronny genom en bokstavsmall - Afrika var fredagens heta samtalsämne.


OCH givetvis ska Ola bort eftersom alla andra spelat förstaliga-fotboll.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du klarade ritningen till slut!!! Fan va duktig du är!!

PUSSS

2008-07-08 @ 09:20:58
Postat av: mamma

Du är bäst!

tycker mamma

2008-07-08 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0