snyggt

hade ju varit just snyggt om jag försovit mig idag. mobilen hade dött under natten, så det var ett rent under att jag är uppe nu.


Stjärnmysteriet i Expressen:

 "Stjärnan jagas - av fransk klubb" *

 "Här knockas stjärnan - av egna målvakten" **


Är det det samma "stjärna" måntro? Ljusvattnets Henry eller vad han kallas (Petter Andersson) spelar definitivt inte i blått och Stefan Ålander i Sundsvall skulle inte jag kalla stjärna (ingen i allsvenskan egentligen).

"Stjärna i svår krasch på touren"***

Att stjärnan dessutom cyklar tour d france gör ju stjärnkonceptet mer förståeligt.

"Så blev han en stjärna"****

Våra frågetecken verkar rätas ut mot slutet?

 "Stjärnans prislapp: Sju miljoner kronor"*****

Men ack så fel jag hade

---
* Petter Andersson
** Stefan Ålander
*** Nån cyklist
**** Robin Söder
***** Dulee Johnson

Kommentarer
Postat av: Ronny

**** = Allsvenskans bäste, I'll miss you..

2008-07-23 @ 00:43:03
Postat av: ronny

**** = Allsvenskans bäste, I'll miss you..

2008-07-23 @ 00:43:37
Postat av: cj

robin söder??

2008-07-23 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0