...fall in coffee

Efter en hektisk besökshelg har jag nu satt på spagettin och inväntar energi åt mitt referatsskrivande. Vi hade i alla fall tur med vädret, sånär som på lördagkvällen efter mat(ch)en och innan Baader café.

Helgen renderade i ett stort ölintag, ett nytt glas, en kaffekopp, en flaska Prosecco och flitigt utnötande av kortets magnetremsa. Första, enda och sista gången på Max Suite, glada tyskar och en sverigeflagga.

Citat från min nya kaffekopp: "forget love ...fall in coffe". Livets dryck, elixiret utan vilket man inte fungerar. Utan vilket dagen blir dimmig.

Kommentarer
Postat av: Calle

utan vilket carl johan blir en person man inte vill ha bredvid sig i föreläsningssalen

2008-06-09 @ 17:28:37
Postat av: Elin

Jasså det är inte bara jag som anser att KAFFE är det som är livets dryck - inte vatten...Haha

2008-06-10 @ 10:43:02
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: mpod

Tack för en bra helg och utsökt värdskap!

2008-06-10 @ 13:56:31
Postat av: mpod

Tack för en bra helg, München är en trevlig stad, och tack för ett utsökt värdskap!

2008-06-10 @ 13:58:01
Postat av: ...

mm skit i kärleken du, satsa på kaffet!

2008-06-16 @ 12:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0