Hur kommer det sig

varje gång jag hör namnet eller varje gång diskussionen kommer upp blir jag förbannad. pulsen går upp och tonläget höjs. hur kommer det sig att lars lagerbäck upprör sådana känslor? det slog mig igår: "spelarna vill ha lagerbäck kvar" konstigt? alla spelare är ju tagna till nåder av just LL och skulle aldrig få spela i ett landslag lett av VILKEN annan tränare som helst.

trist att ryssland vek ner sig. och ja tyskland vinner guld ( om det är trist lämnar jag fritt för egen bedömning). intressant att de brittiska lagen missade em, just det em där vädret hade varit som hemma.

En sanning som jag blv påminnd om här om dagen:

"Fotboll är ett spel i 90 minuter som Tyskland vinner."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0