vem är viktor och vem är rasmus?

Hur skulle ni ha gjort*:

1. Apfelstrudel eller övning i produktionsteknik.

2. Plugga i biblioteket eller dricka en Mass öl (1 liter) på stan

3. Springa 6km för att ta ett dopp och springa tillbaka eller ta U-bahn till badet.



Där till höger har ni Rasmus och David Elm, tyvärr inte Viktor
han är ju i Holland. Kolla han till vänster
.


Jaha så var det dagen för den stora festen. Tyvärr är min helgmorgonrutin något förändrad/förstörd.

1. "The big one"

2. Göra gröt och hacka ner banan

3. Äta gröt och dricka kaffe

4. Duscha

MEN idag saknades givetvis toapapper så jag fick tigga hos Ronny och pga kommande tisdag får (eller bör?) jag inte äta kernige lebensmittel (typ gröt o sånt) och jag har inget annat att bjuda på. Bullen hjälp mig!

Kaffe och dusch kan jag ju mäkta med.

Som kolossen på Plus övat in:

"Danke. Auf Wiederschauen"

PS
För att återknyta till rubriken så har jag nu lärt mig att Viktor Elm hälsar på hos Heerenveen och Rasmus Elm är några år yngre med grova finnar i ansiktet. Ibland lär man sig mycket via sportsidorna (kanske inte kuriosan om hans hy, det har jag luskat ut själv).
DS

PS2
Unnade mig en ny kamera för cf-pengarna. Paparazzi back in the game.
DS2

PS3
Fruktansvärt god middag med avslutande rabarberpaj och vaniljglass hos Torvald igår. Ibland mår man bra, i alla fall innan man tryckt i sig allting.
DS3

PS4
Till saken hör ju att det inte serverades Apfelstrudel, men det ska inte tas med i beräkningen vid beslutstagandet. Efterklokhet vinner man inget på.
DS4


*(Mitt svar: a,b,a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå för cf pengar? ja vill oxå ha pengar

2008-06-02 @ 18:42:30
Postat av: cj

vem är jag

2008-06-02 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0