Inför vårterminen.

En liten påminnelse

Jag och calle konstaterade att vi troligen skulle uppfattas som riktiga mjukisar om de fick höra vad vi lyssnat på de senaste dagarna. Kan nog stämma:)

I förrgår efter vår spelkväll ringer en granne (bor snett under oss på andra sidan trapphuset) och klagar på att vi "dunkar". Med klagande röst anklagar hon mig för att inte låta henne sova inför en jobbdag. Synd att man inte var mer snabbtänkt och bad henne fara och flyga. Uppenbarligen har grannarna bestämt sig.

--

För att återknyta till ett gammalt spår som behandlar Carl Johan och elektronikprylar så kan jag nu konstatera att följetongen fortsätter, eller ska "POWER"-knappar endast kunna stänga av en enhet och inte starta densamma? Det är inte bara Siba och Onoff som ställer till problem för mig, utan snart är halva branschen svartlistad :)

--

Ölen väntar efter tentan. Längtar.


Att se fram emot:

- tillgodoräkningspapper
- dif - lhc
- glasgow
- vsr
- münchen?
- allsvenskan
- ytterligare resa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0